pátek 29. srpna 2008

Trailerové okénko: Zběsilý Max Payne

Jelikož je toto období na recenze poněkud chudší, rozhodl jsem se zabrousit do trošku jiných končin filmového světa. A protože jsem zde již dlouho neupozorňoval na nějaký povedený trailer, dočkáte se nyní hned dvojnásobné porce.

Začneme u první ukázky k očekávané pecce příštího léta - Rychle a zběsile 4. Ti z vás, kteří se o další automobilové pokračování trošku zajímají, již zřejmě ví, že se v něm vrátí většina známých tváří z jedničky, včetně Vina Diesela. Teaser začíná poněkud zvláštně a nedrží se klasických trailerových postupů. Jako první se totiž seznámíme s přepadením kamionu, tak typickým pro první díl. Sekvence sice může působit jako mírné ozvláštnění zažité koncepce, nicméně při nějakém třetím shlédnutí již ukázku přetáčíte až na poslední minutu, která nabídne velmi údernou koláž, opepřenou o několik pěkných hlášek a podbarvenou výbornou hudbou. Takže i když jsem byl před ukázkou v mírných obavách, teď se naopak poměrně těším. Teaser zde.

Tak, to bychom měli. Teď je na řadě pán Max. Pán, na kterého jsem po vystřízlivění z Hitmana nebyl absolutně zvědavý, ovšem co se nestalo. První teaser na mě velmi zapůsobil svou atmosférou a velmi podařenou stylizací a čerstvě vydaný trailer můj dojem pouze potvrdil. Může za to především Marylin Manson. Jeho track If I Was Your Vampire totiž dodává oběma ukázkám zvláštní, poněkud depresivní feeling, který mi zatím ve všemožných videoherních adaptacích chyběl. K tomu připočtěte pekelně hot Milu Kunis (Kopačky) a opravdu výbornou stylizaci. Max Payne zkrátka zatím vypadá výbroně a my se můžeme jen modlit, aby mu to vydrželo i do filmu. A i kdyby se mu to nepovedlo, tento trailer tu bude vždycky.

Žádné komentáře: