sobota 28. června 2008

To si snad ta Prima dělá prdel, ne?

Tak jsem dneska koukal na Posledního samuraje, kterého včera dávala Prima. Film jako takový dobrý, dabing hrůza, ale o tom teď mluvit nechci. Co mě zarazilo, bylo prapodivné umístění reklam. Téměř všechny upoutávky totiž televize naskládala do těch nejméně vhodných míst. Vrcholem všeho byla poslední komerční přestávka, která naběhla asi minutu po zahájení závěrečné velkolepé bitvy. Divák je v tu chvíli totálně "zažrán" do dění na obrazovce a hltá jeden obraz za druhým, aby na něj nakonec vyskočil usmívající se Pavel Zuna. Nemít možnost přetočit si film, okamžitě nahodím mail a jejich P/prima dramaturgy počastuji několika peprnými výrazy. Je to možná banalita, ovšem stejně primitvní záležitostí by bylo posunutí reklamy o cca dvě minuty. A nikdo by nepřišel k úhonu. Nebo snad ano?

P.S. O "kvalitě" přenosu prvního semifinále Eura raději pomlčím.

Žádné komentáře: