pondělí 10. listopadu 2008

Star Wars: Klonové války - nehodnoceno

Táák děti... těšíte se na recenzi? Máte smůlu. Aby pravdu řekl, bál jsem se a čekal ultimátní zlo. Taky jsem naprosto ignoroval větu, která říká, že koho Star Wars nijak neberou, měl by se Klonovým válkám vyhnout. Výsledek je zhruba takový, že jsem koukal asi na prvních 20 minut. Poté se projevila únava, díky které moje hlava začala klimbat ze strany na stranu a oči se pomalu, ale jistě zavíraly. Abych nějak vydržel při vědomí, začal jsem během filmu provozovat jisté činnosti. Můžu tedy s klidem říct, že Klonové války fungují jako skvělá kulisa, během které si stihnete pročíst poštu, napsat mail a pročíst si hlavní zprávy dne.

4 hodiny po jejich zhlédnutí si tak vybavuju otravnou Padawanku, divně mluvící hovno, deset let starou animaci a nehodící se hudbu. A taky že to byla nuda k posrání, i když se tam každou chvíli někde bojovalo. Ještě že jsem to vypnul, jinak bych už ležel někde pod stolem.

P.S. Jestli někoho snad zajímá, proč nemusím Star Wars, nechť si najde volný den, během kterého to se mnou probere... nehlaste se všichni.

P.P.S. Obdivuju všechny, kteří byli schopni film dokoukat, popř. na něj napsat i recenzi.

Žádné komentáře: