čtvrtek 20. listopadu 2008

Čas plyne a plyne, recenze jdou do háje...

Nelekejte se, nehoří. To jenom recenze mizí:)
Tak schválně, kdybyste si museli vybrat ze dvou recenzí, které jste napsali, jen jednu, kterou publikovat. Ta první by byla letmý průlet, který řekne jen to nejdpostatnější, naopak její sestrička by byla maximálně výstižná a podrobná. Tak co, kterou? Já beru druhou variantu, z čehož plyne jediné - tady na blogu jich bude méně. Ale zase ne o moc, maximálně o 1 až 2 za měsíc, což snad není TAKOVÁ hrůza.

Místo textů tak spatříte pouhé hodnocení a odkaz na Gorilla.cz, kde si budete moci danou recenzi přečíst, aneb proč psát něco dvakrát a odlišně, když to může být jen jednou? A myslím, že mírně pozměněná hláška z Rallye smrti (jejíž recenze je první "postiženou"): "Můžete mě zavřít, můžete mě střelit, ale nemůžete mě ku*va přemluvit!", naprosto vystihuje můj postoj k celé věci.

Takže asi tak:)

Žádné komentáře: