úterý 7. října 2008

Ach tak, haha, Nestydo...

Mnozí z vás to jistě viděli. Někteří proto, že si nemohli nechat ujít nejsledovanější zprávy v republice, jiní jsou zas netrpěliví před Ordi ... však vy víte. Ale pěkně popořádku. K Janu Hřebejkovi mám v poslední době vcelku negativní vztah. Od Pelíšků uběhlo již hezkých devět let (kaskru, ještě dnes si pamatuju na TV premiéru) a již u Musíme si pomáhat nám tak nějak došlo, že Hřebejk možná nebude takový zázrak, za jaký ho všichni považují.

Čas šel dál, Pupendo a Horem pádem (i když se to některým mým vrstevníkům nebude líbit) nudily a milý Honza se propadal do čím dál hlubší propasti. Když si vzpomenu na Krásku v nesnázích (ano, ten film, ve kterém se Aňa Geislerová rozhoduje s kým souložit, aby se nad ní na konci Jiří Schmitzer pěkně vymasturboval), u které jsem prožil klinickou smrt a loňské peklo Medvídek (tam jsem mimochodem zíval již po 10 minutách, a to je co říct), dokážu si docela živě představit, jak vypadají Hřebejkovy letošní počiny.

U mě dobrý vidět NECHCI a nového Nestydu jakbysmet. A vida, už jsem u jádra pudla. On totiž Hřebejk není až tak blbý, jak vypadá. Když se k němu doneslo, že na U mě dobrý, čili na tu komedii ve stylu Pelíšků, se nějak nechodí, rozhodl se zakročit a to poměrně razantním způsobem. Naklusal totiž do Novy, kopl Michala Jančaříka do zadku a řekl, že dnes večer bude moderovat Počasí Jiří Macháček.

A dopadlo to jediným možným způsobem. Náš milý Nestyda stihl během té cca minuty říci asi dvě smysluplné věty týkající se náplně pořadu, poté už pouze sypal z pusy klasický hřebejkovský "humor". Na konci samozřejmě nezapomněl zmínit, že v tak hnusných dnech, jaké nyní panují, se vyplatí chodit především do kina. A na jaký film asi? Oko dravce to fakt není. Teď už tedy nezbývá nic jiného, než doufat, aby se těch lidí do sálů nahrnulo při nejlepším stejně málo (i když je to pořád zatraceně dost) jako minule. Někdo přece musí tomu Hřebejkovi ukázat, zač je toho loket.



P.S. Malý dovětek týkající se plánované recenze na Bigger Stronger Faster*: Bohužel se jí nedočkáte, vážně se mi totiž nechce v několika odstavcích popisovat tento jinak výborný, příjemně "mooreovsky" manipulativní dokument o steroidech. Každopádně vám všem jeho zhlédnutí doporučuji. Hodnocení by bylo totiž sakra vysoké:).

Žádné komentáře: