neděle 21. září 2008

Deception - 20%

Marcel Langenegger je absolutně neznámý a neschopný člověk, který se zřejmě chtěl před nějakými dvěma lety prosadit v Hollywoodu. Dostal nápad a rozhodl se jej vmést producentům do ksichtu. Jejich vzájemný rozhovor mohl vypadat zhruba takhle:

Jé, čau kluci, hele, vím že mě vlastně vůbec neznáte, já jsem Marcel a chtěl bych něco natočit. Zatím jsem to nezkoušel, ale docela rád bych to změnil, tak mě aspoň vyslechněte (producenti obrací oči v sloup, nakonec však souhlasí). Dívejte, vypadalo by to zhruba takhle:

Hlavní hrdina by měl bejt někdo známej, třeba ten s těma adamantinovejma drápama, jak von se...jo, Hugh Jackman. No a ten by se skamarádil s nějakým looserem, a bylo by hodně dobrý, kdyby to byl taky někdo profláklej, třeba Ewan McGregor. No a aby těch kluků nebylo moc, dal bych tam tu holku z Dawsonova světa, ale jméno po mě zatím nechtějte. Ta od Cruise to ale není.

No, takže ti dva by se nějak skamarádili, hlavně rychle. Napadlo mě, že by si spolu mohli zakouřit trávu, to by bylo vážně cool. Pak sem si říkal, že by bylo dost krutý, kdyby ten Jackman byl ze začátku strašnej sympaťák, protože by pak ti lidi vůbec netušili, že je to ve skutečnosti pěkná svině.

Ale to už předbíhám. Teď vám totiž chci popsat to nejlepší. Celou první půlku by se tam jenom šukalo. A úplně nejlepší by bylo, kdyby se to točilo kolem nějakýho seznamu s děvkama, to by se tam totiž JENOM šukalo. A to by bylo ještě víc cool než to hulení. Jo a abych nezapomněl, vy byste si dali s klukama během natáčení taky. Sranda přece musí být.

No ještě k té holce, která v tom filmu bude. Do té by se mohl ten Jackman zamilovat. Nebo radši McGregor. Anebo víte co? Nejlepší bude, když z ní budou hotoví oba. O nějakým hlubším ději sem zatím moc nepřemýšlel, ale to nevadí. Já pod to hodím nějakou krutou hudbu a voni to ty lidi sežerou aji s navijákem.

Pak mě ještě napadly dvě věci. Mohl bych tam zkusit prolínat budoucnost a přítomnost. Viděl sem to v tom barevným Speed Racerovi a bylo to fakt hustý. Já sem to sice ještě nidky nedělal, ale myslím že to nějak půjde. Jo, a taky to asi natočím na digitál, to je teď taky hafo moderní. A navíc je to levnější, takže když v tom budou ti herci, který chcu, tak to asi bude úplně nejlepší.

Tak co? Berete to, kluci? JO?! Super, už se nemůžu dočkat, až si spolu zahulíme a ojedeme půlku holek ve štábu.



Tak zpátky na zem. To všechno, co jsem zde vypsal, ve filmu je. Tzn. souloží se jako o život a hulí se tak, aby byla pohoda. Děj je příšerně plochý a předvídatelný, Langenegger je katastrofální režisér, přičemž nezvládá ani základní filmařské postupy a oba pánové v hlavních rolích jsou naprosto prkenní. Nevím, kdo tomu filmu pomohl na svět, co vím ale naprosto jistě je fakt, že by zasloužil hlavu na špalek. Něco takového si totiž jak Jackman, tak McGregor nezasloužili.

Žádné komentáře: