pondělí 23. února 2009

Pár postřehů z dnešního rána...

...aneb že si takhle užiju Oscary, to jsem vážně nečekal. Takže:

1. Stream není až tak hrozná věc, jak by se mohlo na první pohled zdát.
2. Psát online report někdy od půl druhé do šesti a pak ještě kompletní výsledky, to je vážně pekelně unavující.
3. Stíhat konverzaci na icq s kamarádem v Americe (pomluvili jsme půlku Kodak Theatre a navíc si kopli do gayů a Lynche), do toho bušit do klávesnice, sledovat všechny ty děkovačky a snažit se pochytit, proč Eddie Murphy předává cenu za celoživotní přínos... to vážně bere víc síly, než vám dají dva energiťáky.
4. Hugh Jackman je strašnej borec.
5. Nenávist Milka dosáhla kritického bodu - přehrávající Penn mi posral tiket...nedík.
6. Sankju je hláška večera.
7. Sestřih Judda Apatowa s Jamesem Francem a Sethem Rogenem (video brzy) pak totální masakr, při kterém každý spadne ze židle.
8. Je kouzelné, popřát otci někdy kolem jedenácté dobrou noc a za pár hodin už jej vítat do nového dne:-)

3 komentáře:

maci06 řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
maci06 řekl(a)...

Souhlas...ti dva sasci z Pineapple expressu a ten zlutak a jeho Senkju byli naprostej vrchol vecera. Jinak se mi hrozne libl Jackman s Beyonce a jejich muzikalovy cislo - Jackman se definitivne zapsal mezi moje oblibence a Beyonce je neskutecne sexy :) Celkove bych rekl hodne vydareni Oskari

svobik řekl(a)...

Yep, mi povidej... a ta hutna konverzace k nim jakbysmet. Docela me sere, ze se mi neuklada historie:-D