pátek 6. března 2009

Trailer na Star Trek přilétá z jiné planety

Protože mi připadá docela zbytečné, psát 2 kraťoučké postřehy, spojím je v jeden hutnější. A opět to vezmu trošku zeširoka. Při včerejší projekci Watchmenů, resp. před filmem samotným, se objevil parádní výběr trailerů. Začínalo se tím zbrusu novým na Normal a pokračovalo se Předčítačem, při kterém jsem si vzpomněl na recenzi, kterou vám všem už nějakých 10 dní dlužím. Spláchnu ji teda asi zítra.

Poté následovat teaser na Anděle a démony ("...for our revenge!", jeden kamarád by vedle mě asi umřel blahem:-) a první kousek k Rychlím a zběsilím. Mezi předchozí zmíněné se pak vpravil Star Trek, pěkně natřískaná záležitost, která byla ale k mému velkému překvapení jen nevýrazným předkrmem. J. J. Abrams totiž dneska přichází s něčím, co už tu dlouho, dlouho nebylo.

Nový trailer k jeho Star Treku je totiž naprosto neuvěřitelný po všech stránkách. Epika z něj sekundu od sekundy sálá víc a víc, stejně tak i emoce a skvěle zvolený výběr dialogů. Ty mají za úkol jediné - řádně představit Kirkův vzestup. Kapitolou samou pro sebe je pak bezchybné Abramsovo a střihačské (možná je to jedno a totéž, nedivil bych se) řemeslo a opulentní hudba, která strká do kapsy i remix Mansellovy Lex Aeterny.

Zkrátka MASAKR, MASAKR, MASAKR, po kterém se na Star Trek začínám těšit jako pětileté dítě, a jen tak někdo mi nevymluví, že to tentokrát nevyjde. Jeden z nejlepších trailerů mého života (sorry 300, Transformeři), při kterém mi u prvního zhlédnutí vytryskly slzy do očí. Tak čistá práce to je. Obávám se také trochu, že tohle letos jen tak něco nesesadí. HD tady, YouTube i s titulky zde. Já jdu teďka zchladit spálené zorničky, pak si skočím pro čelist pod stůl a hurá načít třetí desítku.

P.S. Kdo si pořád myslí, že tohle nestrčí do kapsy nové Star Wars, nechť zvedne ruku. Já mu ji useknu.

Žádné komentáře: